Algemene ledenvergadering Vestdijkkring op 17 maart 2018

De algemene ledenvergadering van de Vestdijkkring wordt gehouden op zaterdag 17 maart 2018 13.30 uur. Locatie: Forumzaal zesde etage, Openbare Bibliotheek Amsterdam, Oosterdokskade 43.

Na afloop van het huishoudelijk deel van de vergadering en een korte pauze geven om 15.00 uur de schrijvers Roelof Bouwman en Henk Steenhuis van het boek Wij van de HBS, waarin liefst 8 pagina’s aan Simon Vestdijk zijn gewijd, een lezing waarbij de aanwezigen actief betrokken worden en hun kennis over Vestdijk en de HBS wordt getest!

Aansluitend op de bijeenkomst kunt u om 16.00 uur in de Theaterzaal van de OBA op de 7e etage de feestelijke presentatie van het nieuwste nummer van de Parelduiker bijwonen dat deze keer is gewijd aan het thema van de Boekenweek: ‘Literatuur en Natuur’.

Hieronder de stukken voor de vergadering (in pdf-formaat):

VK agenda 17 maart 2018

VK verslag 25 maart 2017

Jaarplan 2018

VK Jaarverslag 2017

jaarrekening 2017 en begroting 2018

RJ/KM/HT, 6 februari 2018 (rev. 7-02-2018 met Jaarplan 2018; rev. 2-03-2018 met jaarrekening & begroting; rev. 7-3-2019 met jaarrekening & begroting)

Kalender: Activiteiten

maart 2024